Inspiracje w stylu marine - projekt altana


Witajcie!

Pisałam Wam ostatnio o altance i o malowaniu ... cóż za wcześnie i za bardzo się cieszyłam, niestety nadal malowanie nie jest skończone, ale to nie jest największy problem. 
Najgorsze jest to, że zaraz po malowaniu nawiedziły nas wielkie deszcze i niestety dość spora część pracy i farby poszła na marne, zabrakło może kilku godzin, z pogodą niestety trudno wygrać i trudno przewidzieć.

A teraz znowu czasu brak i nadal nie mogę jeszcze wjeżdżać z meblami, urządzać i dekorować, a to przecież najmilsze z zajęć!

Umilam sobie więc oczekiwanie poprzez zbieranie inspiracji.

Tak czuję, że postawię na styl marine, bo mamy już komplet fajnych białych krzeseł z granatowymi poduszkami (są plastikowe, ale bardzo wygodne i przydadzą się do stołu), po drugie co bardziej jak nie marynistyczne akcenty pasują do wakacji a po trzecie ten styl ostatnio mnie bardzo fascynuje, nawet w ubraniach ;)

Projekt obecnie w fazie "w trakcie" ale pokazuję, żeby było wiadomo o co chodzi.




Beczki - donice made by mąż ;) (są dwie) też będą w tym samym kolorze, mają już kilka lat i niestety wiek już na nich znać ;)

Kolor farby to jasny beż satyna, chociaż wolałabym biały, ale chcieliśmy, żeby nawiązywał do  koloru elewacji - kawa z mlekiem w jasnym odcieniu ;) Biel odznaczałaby się dość mocno, a teraz stanowi to jakąś spójną całość.

Co do samych inspiracji to podobają mi się bardzo rzeczy pokazane na zdjęciach poniżej, najchętniej zgarnęłabym je wszystkie ...





żródło: Westwing


Znalazłam je w jednej z kampanii na Westwing i oniemiałam. Od razu wykreowała mi się wizja naszej altanki!
Co zdolniejsze rączki pewnie już widzą potencjał dla swoich robótek hehehe tylko kiedy na to znaleźć czas ;)

Bardzo podobają mi się też niektóre produkty Jysk z serii Gerbera, chodzi mi konkretnie o beżowo - granatowe poduchy i granatowy koc w gwiazdki, ale ilekroć tam jestem to niestety nie ma ich w sklepie a fajnie by się wpasowały ...




żródło: Jysk.pl


No i jak? Co myślicie? Może macie dla mnie jakieś rady, sugestie?

Na koniec muszę Wam kolejny raz podziękować za tyle miłych słów odnośnie moich zdjęć, nawet tych robionych telefonem, jesteście wspaniałe, co tu dużo gadać!

Moc uścisków!!!
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts